Siirry sisältöön
Kantsun Karhut

Koska asiakkaan asiakas on aina oikeassa

Kantsun Karhut on mainoskilpailu, joka palauttaa mainosalan takaisin maan pinnalle pienen pientä kuplaa kiertävältä radaltaan.


Ensimmäistä kertaa järjestettävissä Kantsun Karhuissa tuomaroivat vain ja ainoastaan he, joita mainosten pitäisi oikeasti puhutella eli asiakkaiden asiakkaat. Näin ollen Kantsun Karhut palkitsee juuri ne työt, jotka ns. kansan syviä rivejä ihan oikeasti kiinnostavat – naurattavat tai itkettävät – liikuttavat suuntaan tai toiseen.

Kantsun karhut -kilpailun logo

Kilpailusarjat ovat: Video, Radio/ääni, Internet, Ulkomainos, Lehtimainos, Vautsi ja Jokeri-sarjana Kauppa.

Case-videot ovat kilpailussa kiellettyjä. Tuomaristo arvio työt juuri sellaisina kuin kuluttajat ovat ne oikeasti kohdanneet.

Kantsun Karhujen tuomaristo koostuu kahdeksan tyypillisen kuluttajatyypin edustajista, joita ovat pragmaattinen pienpaikkakuntalainen, kokemusvetoinen nuori aikuinen, ostovoimainen kaupunkilainen, valikoiva päivittäisostopäättäjä, arvolähtöinen ostaja, perhekeskeinen päätöksentekijä, hintatietoinen opiskelija sekä elämysvetoinen eläkeläinen.

Tuomaristo pisteyttää työt asteikolla 1–10, josta lasketaan kullekin työlle saatujen pisteiden keskiarvo. Tasapisteissä tuomariston puheenjohtajan ääni ratkaisee.

Kisassa jaetaan yksi Grand Prix, yksi Petit Prix sekä Ursa Minor -palkinto jokaisen sarjan voittajalle.

OMD Ranking -pisteiden sijaan voittajat saavat tänä vuonna lahjakortteja S-ryhmän toimipaikkoihin.

Kantsun Karhut -gaala järjestetään torstaina 13.11. Kannel Krouvissa Kannelmäessä.

Lisätiedot kantsunkarhut.com

Pysy ajan tasalla - tilaa uutiskirje

Kuulet meistä vain, jos meillä on jotain uutta kerrottavaa. Et koskaan muulloin.

OMD Blogi

Ajatuksia muuttuvasta maailmasta. Mielipiteitä markkinamuutoksesta, teknologiasta ja ihmisistä.

Tutustu blogiin